BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 3, 2010

Maklumbalas Pengguna (Testimoni)

Maklumbalas Pengguna (Testimoni) 

1. Jangkitan Kuman


Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak


Saya mpunyai sista (cyst) di bahagian rahim.Selepas mengambil ubat doktor, cyst tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pemeriksaan saya disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.
Setelah menggunakan pad herba avail, masalah tersebut telah selesai, rahim bebas jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan antibiotik lagi!


2. Fibroid Rahim


Chow Geok Sim, 35 tahun, Kuala Terengganu


Saya mempunyai fibroid bersaiz 8 cm. Saya telah mengambil 3 kali suntikan untuk mengecutkan fibroid tetapi tiada perubahan. Jadi doktor menyarankan pembedahan untuk membuang seluruh rahim pada Ogos 2006.
Saya berusaha cara lain dengan menggunakan pantiliner keluaran Avail Beauty pada Julai 2006. Menakjubkan kerana selepas 1 bulan, fibroid tersebut mengecut ke 5 cm. Doktor lantas membuat keputusan hanya membuang fibroid dan tidak membuang seluruh rahim atas perkembangan positif yang berlaku. Selepas pembedahan membuang fibroid saya terus menggunakan pantiliner Avail Beauty. Kesannya luka baik pulih dengan pantas.


3. Masalah Senggugut


Salmah Ibrahim, 46 tahun, Kuala Lumpur


Saya menghadapi masalah senggugut yang amat teruk. Selepas 3 bulan menggunakan pad herba Avail Beauty, masalah senggugut saya semakin hilang dan tidak berasa sakit lagi. Saya lebih berkeyakinan sekarang!


4. Haid Tidak Menentu


Hajah Subardini Hj Nawawi, 49 tahun, Sarawak


Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar. Setelah diperkenalkan dengan pad herba Avail Beauty, kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya amat berpuas hati. Terima Kasih Avail!

0 comments: